Garancia feltételek
Az SVK Dental Kft. a pácienseinek nyújtott szolgáltatásokkal kapcsolatban az álábbi garanciákat vállalja:
1. Garancia ideje:
– Fix pótlások esetén (korona, híd, betét, héj): 1 év.
– Kivehető pótlások esetén: részleges fogsor 1 év, teljes fogsor 1 év.
– Implantum beültetés esetén: 1 év.
– Fogtömés esetén: 1év.
Várható élettartam:
Fontos megjegyezni, hogy rendelőnk igyekszik a modern fogászat minden eszközét alkalmazni, ezért az átadott rögzített fogpótlások várható élettartama ideális körülmények között 15-20 év, a kivehető pótlásoké 5-8 év, implantátumok esetén 15-30 év, a fogtöméseknél pedig 8-10 év.
2. A garancia érvényesítésének két alapvető feltétele van: a megfelelő szájhigiénia, valamint az évente elvégzett rendszeres kontrollvizsgálat, melyet az SVK Dental Kft. végez.
3. Jótállási feltételek:
– A kezelés befejezése után a páciens, legalább egy szájhigiéniai utókezelést igénybe kell vegyen minden évben, illetve meg kell jelenjen az előírt éves kontrollvizsgálatokon. Követnie kell az ajánlott gondozási programot.
– A fogorvos által előírt utógondozás, kontrollvizsgálat és szájhigiéniai utasítások betartása.
– A páciens jó szájhigiéniája, a megfelelően tisztán tartott fogpótlás.
– A fogpótlás rendeltetésszerű használata, kizárólag fiziológiás rágóerőnek való kitétele, amely nem vezet a fogmű túlterhelődéséhez.
– A fogmű nincs kitéve külső eredetű fizikai behatásnak.
– Minden számla kiegyenlítésre került.
4. A Garancia nem terjed ki:
A garanciavállalás (jótállás) nem terjed ki az ideiglenes koronákra, ideiglenes kivehető fogpótlásokra, ideiglenes hídpótlásokra és minden egyébb fel nem sorolt ideiglenes konstrukcióra. Nem terjed ki továbbá a mély töméssel vagy koronával/híddal ellátott fogak későbbi gyökérkezelésére, a nem rendeltetésszerű használatból eredő károkra, vagy a nem megfelelő szájhigiénia által okozott előre nem látható következményekre. A fogpótlás esetleges kényelmetlensége nem garanciális eset! A fogpótlások színbeli eltérése, a páciens színnel való elégedetlensége szintén nem garanciális eset. A kényelmi és esztétikai faktort a beteggel a fogpótlások bepróbálásánál van lehetőség módosítani, átcsinálni. A beragasztást követően a fogpótlást csak a pótlás teljes árának újbóli megfizetésével cseréljük, reklamációt nem fogadunk el! A garancia nem terjed ki tovább a sérülések, ütések okozta törésekre.
5. A garancia érvényét veszíti az alábbi esetekben:
– A páciens nem vesz részt az évenkénti ellenőrző vizsgálatokon, nem követi az előírt szájhigiéniai gondozási programot.
– A fogpótlás nincs megfelelően tisztán tartva, a beteg szájhigiéniája elhanyagolt.
– A fogpótlás nem rendeltetésszerű használata, a fiziológiás rágóerőnél nagyobb extrém erőbehatások, melyek a fogpótlás fokozott terheléséhez vezetnek.
– Nem megfelelő táplálkozás és egyéb egészségkárosító szokások (pl erős dohányzás, drogok használata) miatt felmerülő problémák.
– A kivehető fogsor mechanikai sérülése, törés (pl. küzdősportok okán, leejtés okán, stb), vegyi anyagok (koncentrált alkohol, vegyszerek) okozta kémiai sérülések.
– A rágóapparátus megbetegedése szisztémás- fertőző és daganatos betegségek, illetve ezek kezelése miatt.
– Balesetek, valamint ezek során történő sürgősségi beavatkozások következményei.
– Pszichés és egyéb mentális betegségek miatti problémák.
6. További nem garanciás esetek:
– A fogpótlás rendeltetésszerű, mindennapi használata következtében történő sérülésének, hibájának garanciaidőn túl történő bejelentése.
– A kivehető fogsorok tapadásának hiánya vagy gyengesége.
– A fog a korábbi kezelések (tömés, koronapreparáció, stb.) következtében szorul gyökérkezelésre.
– A fogak gyökérkezelése során fellépő szövődményekre és annak következményeire (a fog eltávolítása szükséges).
– Gyökérkezelt fogak várható élettartamára nem tudunk garanciát vállalni és a kezelés esetleges sikertelensége nem előrelátható.
– Más fogorvosi rendelőben történt beavatkozások az összes garancia elvesztését eredményezik.
7. Reklamáció:
Megrendelő esetleges minőségi kifogását a jótállási időn belül kérjük az észlelést követően, haladéktalanul és írásban közölni a Szolgáltatóval a székhely szerinti címre: 8000 Székesfehérvár, Gerle u. 7. fsz. 1.
Kérjük, értesítse közvetlenül a Rendelőt a +36-30-477-6601 telefonszámon.
Megrendelő a kifogás kivizsgálása érdekében köteles ellenőrző vizsgálaton megjelenni, a kifogásolt fogművet a Szolgáltató rendelkezésére bocsátani, és a reklamációval kapcsolatos minden információt és adatot megadni. Felek a vizsgálatról jegyzőkönyvet vesznek fel.
Amennyiben a Megrendelő minőségi kifogása alapos, a Szolgáltató a kifogásolt munka megvizsgálásától számított 3 munkanapon belül köteles arról nyilatkozni, hogy további 14 munkanapon belül eleget tud-e tenni a Megrendelő által jogszerűen érvényesített kijavítási, pótlási igénynek.
Ha a 4. pontban részletezett okokra tekintettel a Szolgáltató a jótállási kötelezettsége alól mentesül, vagy a kifogásolt fogmű elvesztésére/egyéb okokra (pl. a reklamáció késedelmes előterjesztésére) visszavezethetően a kifogást nem lehet kivizsgálni, a Szolgáltató reklamációt nem fogad el.
Az SVK Dental Kft. bármilyen nemű fogászati munkával kapcsolatos pénzvisszafizetési követelést, amennyiben bebizonyosodik a munka tényleges hibája a garanciális feltételek alapján, maximum 60%ban térít vissza a fogpótlások megsemmisítése, szájból való eltávolítása után!
Megrendelő, vagy a Megrendelő törvényes képviselője a kezelési terv elkezdésével elismeri, hogy jelen garanciális feltételek rendelkezéseit megismerte és elfogadta.